niedziela, 25 maja 2014

Outfits: Jack The Ripper



 
 

Witajcie:) To nie Kuba rozpruwacz, rozwalił mi dżinsy :) rozdarły się same, w miejscach gdzie wcześniej miały delikatne przetarcia. Ostatnio chodzę w nich dość często więc dziury ciągle się powiększają:P RIPPED JEANS czyli dziurawe dżinsy nosiłam juz daaawnoooo temu m.in.tu -->  http://mymirrormakesmymood.blogspot.com/2012/10/hello-october.html?m=1
Fajnie mi czasem "odkurzyć" stare posty, choćby po to żeby zobaczyć jak się wyglądało kiedyś i jakie się lubiło nosić ubrania:) W moim przypadku jest tak, że nadal podobaja mi sie te same, w zbliżonym stylu. Nie wymieniam całej swojej szafy co sezon - uważam że jest to bez sensu, przede wszystkim mało kogo na to stać... Co gorsza ja sie bardzo przywiązuję do swoich ubrań i z wieloma rzeczami jakie posiadam wiąże sie pewna historia a co za tym idzie, ciężko mi się z nimi rozstać:)
 
Zdjęcia były robione jeszcze przed falą upałów jakie nawiedziły nasz piękny kraj, ale musicie wiedzieć że ja już też jestem IN LOVE WITH SUMMER dlatego wrzucam maksymalnie letni teledysk The Horrors - So Now You Know - ostatnio towarzyszy mi cały czas, jestem zakochana w tej piosence, a głos ich lidera przypomina mi troszkę głos Davida Bowie <3<3<3
Ogólnie jak lubicie takie rockowe klimaty to polecam Wam przejrzenie ich dyskografii:)
 
I na zakończenie chcialam Was przeprosić że w tym tygodniu prawie nie zaglądałam na Wasze blogi, nadrobię wszystko z nawiązką na 100% - ten tydzień był dla mnie bardzo ciężki w zwiazku z masą egzaminów i zaliczeń jakie mam na uczelni, oraz chorobą, chorowanie w takie upały jest gorsze niż cokolwiek...ale jest juz lepiej, od wczoraj jestem w stanie żartować i śmiać się więc jest dobrze:)
Trzymajcie się ciepło!:)

 






I WEAR:

Levi's jeans with holes on the knees (2013)
F&F men's slip on shoes (new)
Oversize coat - Mango (2012)
Blouse with stripes - Promod (2010)
F&F aviator sunglasses (new)
Zara bag on chain (2013)



9 komentarzy :

  1. Świetny look <3 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi sie podoba takie połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, weekendowy look! :)
    visit me soon on www.pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze są spodnie ze 'swoją historią' :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana super wyglądasz :) lubie takie jeansy :)
    Fajnie że się tak przywiązujesz do ubrań :) też bym tak w sumie chciała hehe
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj to prawda! Fajnie jest wrócić czasami i przejrzeć stare wpisy :) Miałam taką okazję prawie rok temu, kiedy po 4 latach przenosiłam bloga na blogspota i musiałam ręcznie przenosić wpisy.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)