czwartek, 1 maja 2014

Outfits: Flower Print x Studded Loafers



Hej ! Przede wszystkim chciałabym Wam podziękować, za to, że jest Was już ponad 200 :) Bardzo się z tego cieszę, i mam nadzieję że wraz z rosnącą liczbą obserwatorów, blog będzie się coraz bardziej rozwijać:) Nie chodzi mi o jakieś tam współprace, tylko o rozwijanie swojej kreatywności, realizowanie pomysłów które rodzą się w mojej głowie na co dzień i wypuszczanie ich w świat w postaci postów :) Bardzo bym chciała realizować chociaż 50% tego co przychodzi mi do głowy:);)

Jak się macie? Jak tam majowy weekend? Moja mama która mieszka w USA, śmieje się zawsze że 1 maja to komunistyczne święto... No ale żeby nie było kojarzone tylko z przeszłością, Polacy świętują też tego dnia wejście do UE. Dlatego tak naprawdę każdy świętuje co chce - LOL . Ja dziś miałam święto prania i sprzątania - jak w każdy wolny dzień - nadrabianie zaległości z którymi nie wyrabiamy się w tygodniu...

Dzisiejszy zestaw, był"obfocony" już jakiś czas temu przez Paulinę :)
Miało być trochę nonszalancko - marynarka, i podwinięte nogawki. Elegancko ale z czymś ekstra - koszula i mokasyny. No i odrobinę bardziej kobieco - czerwona, matowa szminka:) Tak powstał miks, w którym czułam się wygodnie i ładnie. Jak to ostatnio u mnie bywa, wszystkie rzeczy są już dość długo w mojej szafie. I tak:
 
Koszula mojego chłopaka / Men's Shirt - Pepe Jeans (2006)
Mokasyny / Studded Loafers - Zara (2012)
Marynarka / Black Tuxedo jacket - GAP (2010)
Torebka / Brown Bag - Ochnik (2012)
Dżinsy / Jeans - Levi's (2013)

Nie mam dziś pomysłu na piosenkę - słucham ostatnio samych " smętów" a do tego zestawu pasowałoby coś bardziej pozytywnego ;)
To życzę Wam miłego długiego weekendu - pewnie napiszę coś dopiero w poniedziałek - do następnego!
Marysia:)








M.

23 komentarze :

  1. O nie! Twoje buty są boskie ! Zawsze coś znajdę u Ciebie co z chęcią zabrałabym do swojej szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. So awesome, love this outfit!
    http://annluckindarkdays.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za takimi butami ale ten model bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie tez nie bardzo lubię mokasyny bo wydłużają stopy, ale te są naprawdę spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie i dziewczęco :) buty super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny luzny miejski zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. buty są mega <3


    ps. a u mnie? BATMAN na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna stylizacja mi najbardziej do gustu przypadły buty http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. great look!
    happy sunday!

    http://www.getcarriedaway.net/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne wyglądasz a bucki są super. Cała stylizacja idealnie do siebie pasuje.

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne mokasyny,a całość prosta i klasyczna, tak jak lubię:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie 1 maja wygląda bardzo podobnie ;p Sprzątanie i różne niezałatwione domowe sprawy akurat się zrobi :) Niestety buty jakoś nie mnie przekonują ;p Może w innym wydaniu :) pozdrawiam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz ♥
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój chłopak bardzo lubi takie koszule i ma ich całkiem niezłą ilość więc może też kiedyś mu podkradnę :P Świetne te buty, bardzo mi się podobają, planuję zakup podobnych na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna bluzka ;))

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz w czerwonej szmince :) A koszula jest mega fajna i podkreśla Twoją urodę :) Obserwuję z wielką przyjemnością i pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)