czwartek, 15 maja 2014

Daily Essentials #1 x New In

"Daily Essentials" czyli coś na styl Nerwicy natręctw jak to się tłumaczy w psychologii (LOL) tzn. skrupulatnie poukładanie wszystkich swoich codziennych przyborów na podłodze, stole, łóżku, kanapie - gdziekolwiek... ważne żeby było równo, prosto, PEDANTYCZNIE :o . Jak widać nawet mi to nie wyszło bo u mnie wszystko jest z lekkim ADHD - więc moje pierwsze "daily..." są trochę jak na definicję "wykolejone" i w lekkim nie ładzie (choć dla mnie to i tak jest porządek).
Wpisałam "daily..." w Tumblra -->Daily Essentials Tumblr i wyskczyły mi głównie zestawy panów, bardzo skrupulatnie poukładane - czyżby panowie szli w ślady James'a Blunt'a ?(teledysk You're Beautiful - pamiętacie?) Ja postanowiłam zapoczątkować serię postów dotyczących właśnie takich "modowych natręctw" i to jest pierwszy z nich. Uwielbiam robić zdjęcia - all the time :) dlatego tutaj będę mieć upust swojej "twórczości" :) Myślę że to fajny pomysł, prawda?
Przy okazji tych "esencji" chciałam Wam pokazać moje nowe nabytki:
Okulary (ciemne szkła) - F&F - 17zł
Okulary (lustrzanki) - Rossmann 29 zł
Trampki slip-on - F&F 49 zł
Dżinsy Levi's Legging Jean via.Brand.pl - 241zł







Na koniec moja dzisiejsza lektura, najnowsze Elle - mega inspirujący numer <3 baj, baj:)

20 komentarzy :

  1. Mi też bardzo podobają się okulary, a ten bez w rogu, juz czyje jego zapach - uwielbiam :)
    Dziekuje za komentarz... z tego co wiem to nie jestem ;p Możliwe ze zawiniło małe śniadanie (2 kanapki) o 7 a oddawalam ok 11-12
    Pozdrawiam i zapraszam częściej do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne okulary, mój ulubuiony styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne trampeczki kochana:),również obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją uwagę również przyciągnęły okulary :) a zdjęcia robisz świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! fajne te Twoje zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. okularki super !

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne nówki ...okulary wymiatają <3 !

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buty <3

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne buciki :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż teraz mam ochotę na pączka :-) Okulary świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałości, super jeansy

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)