wtorek, 10 września 2013

New Banner Inspirations



Witajcie! Jak zapewne widzicie po 1,5 roku istnienia mojego bloga, zrobiłam banner! Zbierałam sie do tego trochę czasu... Na początku nie mialam pomsłu co to może być, nie chciałam wklejać swojej japy, bo ją już i tak często oglądacie:P więc ostrzał poszedł na mój MOOD BOARD czyli tablicę / kolaż inspiracji, która stoi w moim pokoju ( zrobiłam ją sama ) począwszy od pomalowania ramy po starym obrazie po naklejenie i ułożenie wszystkich sylwetek. Dodałam napis i tu chciałabym sie wytłumaczyć, dlaczego jest różowy. Otóż ja nie jestem typową "różową" dziewczyna, to znaczy nie robię z siebie dzidzi, ani słodkiej "i", ten odcień różu kojarzy mi się z latami 80/90, rockowym stylem, skórzanymi kurtkamu i blond włosami wokalistki zespołu BLONDIE - Debbie Harry - jak dla mnie ikony. I wlasnie dlatego postanowilam połączyć czarno - biale zdjęcie z różowym napisem. Poniżej wklejam filmik szminki Chanel Rouge  , który także inspirowany jest j Debbie Harry ( piosenka w tle to Atomic , którą śpiewa Debbie )


Na razie myślę że jest ok, jak wpadnę na coś bardziej oryginalnego, albo zapragnę czegoś prostszego, pewnie to zmienię - A co WY o tym myślicie???






5 komentarzy :

  1. I love Blondie so think this is really cool! x
    Freya's Fashion Chapter

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo to teraz na bank kupie te lakiery tak je pieknie zareklamowalas :D a co do USA to moja mama tam mieszkala przez trzy lata i tam sie mialam urodzic ale jednak zdecydwoala sie mama na polske :p pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej późno niż wcale ;) ważne, aby Tobie sie podobał i Cię inspirowal do dalszego pisania na blogu ;) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)