środa, 18 września 2013

Festival In My Town


Jak co roku, w moim mieście organizowane jest święto Kwiatów Owoców i Warzyw, od 36 lat. Ponieważ mieszkam w mieście które jest nazywane stolicą nauk przyrodniczych, (osoby mieszkające w pobliżu pewnie już wiedzą) trudno było by tam nie iść choć na chwilę. Ponieważ pogoda była fatalna (jak co roku) musiałam wskoczyć w swoje Huntery, bez makijażu, ze spuszonymi włosami, zwiedzałam stoiska, byłam na karuzeli, oglądałam pokaz Capoeiry i jadłam orzechy w karmelu (mniam:) moja Ala dostała balona, na którym później usiadła i balon pękł :( ale ogólnie było sympatycznie, dzielę się z Wami częścią zdjęć i pozdrawiam!|

//

Year by year in my home town, is organized festival of Flowers, Fruits and Wegetables (since 1977) My town is called capitol of natural science, and It's hard to not come at this festival. I came for a while with my daughter Alice, we went to carousel, and see a Capoeira demostration. I buy a ballon for Alice and roasted nuts with caramel for me:P I hope You like these photos!
Kisses!













I wear:
Rainboots/kalosze - Hunter
Coat/płaszcz - MANGO
Top/ koszulka - Mango
Bag/torba - Ochnik















21 komentarzy :

  1. Jaki fajny festiwal! Pewnie bawiłaś się dobrze <3 A wyglądałaś znakomicie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. thank you so much for your love! ♥
    fanned back! :)
    if you want we can also follow each other on lookbook: http://lookbook.nu/cecilia_c
    keep in touch
    xoxo
    Cecilia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze malej balona! Ja uwielbiam balony :D !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie,żeby u mnie były takie atrakcje;)
    Obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
  5. awesome post
    wanna follow each other via gfc and bloglovin
    kisses
    GlamourZONE

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja :)

    effiesdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great pics and lovely outfit! Follow you via Gfc and lookbook;)
    xoxo
    http://www.maman-modeuse.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia i post!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/hothouse.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Great photos! :D


    http://www.likemannequins.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. It seems a great place! I'd like to have so nature festivals here too =( And those Haribo candies makes me hungry! I'm a candy monster ahahah
    kiss
    Yle

    new post on my blog:

    www.wallofstyleblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Seems like a fun day :)

    http://lilcutie89blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz super!

    Pozdrawiam,
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam huntery, też je lubię, ale gdybym spędziła w nich cały dzień, musiałabym długo się męczyć, zanim udałoby mi się je ściagnąć. Czy ty też masz z twoimi podobne problemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)