sobota, 7 września 2013

Cat Eye Sunglasses and Denim Vest

 
Hej wszystkim! Jak tam minął Wam pierwszy tydzień września? Wiem że większość z Was wróciła do szkoły, mnie czeka to dopiero pod koniec października, ( mam całkiem fajny plan, pierwszy zjazd w trzeci weekend października) ale za to w jego pierwszym tyg.prawdopodobnie czeka mnie obrona pracy licencjackiej:/ boje sie bo nie uczyłam sie jeszcze nic, musze sie zebrać i wreszcie zacząć. Postanowiłam że będę kontynuować moje studia na kierunku kosmetologia, na drugim stopniu czyli magisterce. Kilka miesięcy temu pisalam ze chcialabym spróbować czegoś innego , typu stylizacja czy fotografia, a najlepiej wybrałabym jedno i drugie. Kształcenie w stosunku do realiów w Polsce jest drogie, za to w porównaniu do Europy czy Usa, jest u nas tanio. Ale myślę że jak uda mi się uskładać kasę, to może w przyszłym roku wykombinuje coś jeszcze:) Myślę że realizowanie swoich pasji jest ważne:) Dlatego małymi kroczkami mam zamiar wtłoczyć to w swoje życie:) w swoim czasie, oczywiście.
 
 Outfit to czysta powtórka z tamtego roku, wtedy jeszcze nie miałam możliwości jego "obfocenia". A że wszystko wygodne to idealne na "bieganie" po mieście. Nowością są tylko okulary, w superfajnym fasonie Cat Eye:) marzeniem są te od Stelli McCartney. Moje są z Zary. Noszą się świetnie:)
 
Jak pewnie widzicie, mam jaśniejsze włosy. Tydzień temu z kumpelą stwierdziłyśmy że trzeba coś zmienić w swoim image'u :P Kupiłyśmy sobie spray rozjaśniający Marc Anthony "Easy Lites" i w prosty sposób z pomocą prostownicy stałam się z szatynki, - blondynką:D








I Wear: sunnies/oksy - zara (new) denim vest/ dżinsowa kamizelka - Gap(2012) jumper/sweter - Gap(2011) bag/ torba - ochnik (2012) shoes/buty - zara (2012)



22 komentarze :

  1. No właśnie widzę, że lubisz sweterki :) Ja dopiero od niedawna je polubiłam i niestety nie posiadam obecnie żadnego tego typu. Mam dwa cieniutkie rozpinane i jeden z krótkim rękawem :) Tej jesieni zatem czeka mnie niemały wydatek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeans jest dobry zawsze i wszedzie!

    obserwujemy? zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the animal print detail on the glasses. Cute outfit. Thanks for posting and feel free to drop by me too anytime.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great outfit, your style is totally amazing! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  5. rowniez obserwuje :)

    dziekuje za rady :) pilot juz do mnie jedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. panterkowe okularki so boskie!!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Thx:) panterka jak zawsze na jesień:) niedługo wyciągam swój szalik:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Okularki bardzo podobają mi się ... i już pora na sweterki, lubię taki styl wygodny, włosy fajnie wyszły, a to tak na stałe już?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na stałe:) bardzo byłam przyzwyczajona do poprzedniego koloru, dlatego mam chwile że żałuję, ale twarz wygląda chyba na mniej zmięczoną niż jest;):P wiec ogólnie bilans wychodzi na plus:)

      Usuń
  9. faktycznie zestaw idealny do miejskiego śmigania ;) okulary są rewelacyjne ! trzymam kciuki za obronę pracy zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. awesome awesome shades!! and the shoes are awesome - have them too hehe


    xx
    bianca
    www.worryaboutitlater.com

    OdpowiedzUsuń
  11. great look, the cat-eye sunnies are just too cute!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. mam teraz fioła na punkcie dżinsowych kamizelek - świetny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję kochana;) teraz taka pogoda, idealna żeby je nosić:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)