niedziela, 1 września 2013

Bye Bye August Insta Mix



Hej, hej, hej! Wreszcie coś dodaję, małe podsumowanie sierpnia:) Przepraszam za zaniedbanie Waszych blogów, obiecuje nadrobić w najblizszych dniach. Nie zaczynam szkoły od września juz 6 lat , a ten czas końcówki sierpnia jest dla mnie męką... (tymbardziej że w Polsce koniec sierpnia oznacza koniec ciepłych dni:(:(:( ) to chyba przez przyzwyczajenie, a dodatkowo w tym roku moja Ala idzie do przedszkola no i mam troche moralniaka co tu duzo pisać, czas tak szybko leci że zanim się obejrzę będzie isc do pierwszej klasy... 
Zawsze gdy wakacje sie kończą mam wrażenie ze nie wykorzystalam ich tak jak bym chciała, chyba dużo osób tak ma:/? Chciałam robić dużo zdjęć, kreatywnie sie rozwijać... Planowałam jakąś sesje w zbożu ;) ale nie ma kto mi robić zdjęć... Niestety.
Zmieniłam kolor włosów (kobiety chyba robia to wtedy, gdy potrzebuja zmian?)  i uznałam że muszę wrzucić fotki jeszcze ze starym kolorem:) Następny post będzie pewnie z nowym kolorkiem.
Wrzucam Wam, fajny utworek promujący nowa Nokię, ostatnio czesto go slucham, jednak pisząc ten post, slucham tego co wrzuciła Maff, czyli Foxes - White Coast --- piękna piosenka :)


Shoe bargain // butowy bałagan :p
New shampoo // nowy szampon
yummy // pycha!


New shade of OPI laquer // nowy odcień lakieru OPI - "mu boyfriend scales walls"

inspirations // inspiracje

New cat eye shades // nowe kocie okularki:)


relax // relaks



my baby goes to nursery School // moja Ala idzie do przedszkola
Mango inspo // inspiracje z katalogu mango:)

fooood....//jeeedzenie

source: all pics by Nokia lumia 820, besides collage with Zara stuff.











22 komentarze :

  1. Jealous of all the shoes, they're lovely! x
    Freya's Fashion Chapter

    OdpowiedzUsuń
  2. les sushis me donnent trop envieeee
    xx http://wildlysweet.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  3. that's a cool sunnie!

    the STYLE Fringe BLOG
    http://the-stylefringe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna dziewczynka! czekam na sesje w zbozu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. What a cute blog!!
    http://annluckindarkdays.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome photos :) Following your blog:)

    Keep in touch,
    www.candycrow.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też czeka na sesja. Śliczna naprawdę <3
    Obserwujemy? Jak tak, zaczynaj zostaw komentarz żebym wiedziała http://neversaynewermypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki za odwiedziny mojego bloga i za komentarz :) czy te lakoery OPI sa dobre bo wszyscy tak sie nimi zachwycaja :) dodaje dk obserwowanych jesli masz ochote zrob to samo ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)