niedziela, 14 kwietnia 2013

Mix inspiration's APRIL





 Moje inspiracje - jak zawsze na odwrót, zimą chciałam koloru a teraz gdy nadeszła wiosna, chowam się za czarną skórzaną kurtką i powyciąganymi swetrami, dziś byłam w stolicy i rozjaśniłam się trochę błękitnym ale nadal powyciąganym swetrem, okraszonym czarną skórzaną kurtką, podobną do tej którą prezentuje Wam na fotkach Cara Delevigne :) Wkrótce także post typowo black & white, bo ten 'trend' naprawdę do mnie przemawia. Rozmyślałam ostatnio nad swoim ulubionym kolorem i chyba mogę powiedzieć że jest nim właśnie czerń - choć niektórzy ludzie nie nazywają jej kolorem. Dla mnie jest elegancka, ponadczasowa, wcale nie 'mroczna', odnajduję w niej bezpieczną 'przystań' gdy nie wiem w co się ubrać i zawsze mogę na nią liczyć - czego chcieć więcej?
Podsyłam utworek, którego dziś słuchałam non stop w pociągu, tramwaju, metrze... :) 






































11 komentarzy :

  1. Bardzo lubie takie sety ze zdjęć 7-10 ;) Zawsze dobrze wypadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam oglądać wszystkie tego typu zdjęcia! :)

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Great photos, full of inspiration! :)

    www.deluxefashionista.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kind of dark or black inspiration but so cool anyway, best regards!

    OdpowiedzUsuń
  5. super inspo :)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. really love going through ur blog, lots of beautiful plus interesting photos!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)