piątek, 19 kwietnia 2013

Black and White Stripes

 
Paski to jeden z moich ulubionych wiosenno/letnich trendów:) od zawsze lubiłam ten deseń, a w tym sezonie po prostu czuję się zobligowana do ich noszenia! Jak mogliście zauważyć w poprzednim poście ,w głowie mam kolory niezbyt sprzyjające wiosennej aurze, być może jest w tym jakiś psychologiczny aspekt, i w ten sposób się "buntuję", w pracy mam ostatnio pod górkę i szczerze to codziennie jestem wyprowadzana z równowagi, ale cieszę się że już niedługo majowy weekend i będę mogła nacykać dużo fajnych fotek i cieszyć się słoneczną (oby!) pogodą!
Tworząc tego posta myślałam sobie czym mogłabym się zainspirować, otóż już po fakcie dotarło do mnie że bardzo podobny paskowy deseń nosiła Sienna Miller w filmie Factory Girl, jako muza Andy'ego Warhola - Edie Sedgwick . Z tego też filmu jest utworek (dość smutny) który Wam dziś prezentuję - bardzo go lubię. Natomiast sam film Factory Girl przeszedł w Polsce niemalże bez echa, jednak wielbiciele kina "offowego" napewno go widzieli i wiedzą o czym mówie;)
 
//
 
my outfit inspired by movie Factory Girl








scarf, sweater, bag - Zara(New)
pants - gstar(2012)
converse waxed sneakers(2012)

20 komentarzy :

  1. fajnie wyglądasz! bardzo podoba mi się torebka :)

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! ta torebka z Zary jest genialna - cały czas za mną chodzi i chyba w końcu też ją kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz fajnie! ten sweterek jest niesamowity !

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie wygladasz! :)

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful!!!
    Nice blog!!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny luzacki set, takie lubie najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, szczególnie chustka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice outfit. I'm also wearing stripes on my last post :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. sweter mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)