środa, 3 grudnia 2014

Style: Inspirations


 Trochę inspiracji... większość z tych zdjęć już pokazywałam tutaj... jednak zdjęcia mają według mnie nie jedno życie... wszystkie które trzymam na dysku, przeglądam wiele razy, jeśli za każdym wzbudzają te same emocje - znaczy, że są świetne :) 
Niektóre zdjęcia, zwłaszcza te z grzywkami, to dowód na to, że miłość do grzywki można przeżywać wiele razy... jeszcze dwa miesiące temu moim marzeniem było pozbycie się mojej  - teraz pokochałam ją na nowo! Inspirujące!
Reszta sylwetek to uwielbiane przeze mnie Freja Beha, Kate Moss, Miranda Kerr, Karolina Kurkova, Jane Fonda i niezmiennie ...Nowy Jork <3
Z ubrań kamelowy płaszcz i botki w szpic, które wkrótce będa gwiazdami nowego outfitowego posta:)





















7 komentarzy :

  1. great inspirations!!!

    http://www.getcarriedaway.net/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne foty, świetne inspirację fajnie, że pokazujesz i czekam na karmelowy płaszczyk.. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje ! :*

    * www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com *

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne inspiracje *-* Ja uwielbiam na takie patrzec, bo zawsze pobudzają mnie one do pracy i dają duzo motywacji <3
    Hahah, z tymi grzywkami to różnie bywa. Ja kilka miesięcy temu chciałam ściąć grzywkę,a teraz chce żeby jak najszybciej mi odrosła, jak to się mówi kobieta zmienną jest ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje! Fajnie, że są utrzymane w jednym, magicznym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne inspiracje, kurczę świetny klimat! Uwielbiam Mirandę Kerr, jest przepiękna.

    Zapraszam do mnie + dodaję do obserwacji :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)