sobota, 13 grudnia 2014

Outfits: Where did the love go?

The Seihos - Where did the love go? (feat. Vera Gottschall)


Dni pędzą tak szybko, ja pędzę tak szybko, żyję w niedoczasie. Wczoraj zdałam sobie sprawę z tego że za lekko ponad tydzień będą święta:) ja zawsze przed świętami Bożego Narodzenia trochę przewartosciowuję swoje życie, wychodzę z tego owczego pędu i zastanawiam się nad życiem, sobą... Ten rok pokazał mi wiele złych stron życia, wiele się nauczyłam. Z tego wszystkiego co przeżyłam, zdałam sobie sprawę że najważniejsze jest zdrowie i rodzina. Nigdy już nie dopuszczę do tego żeby coś innego było na pierwszym miejscu. 


Przechodząc do modowego sedna tego posta, a mianowicie mojego wymarzonego kamelowego płaszcza, (który wymarzyłam sobie juz we wrześniu ) to, ta dam!!! Jest!!!Wymarzony, wyczekany, świetnie uszyty, z wełny przez co jest naprawdę ciepły, oraz co najważniejsze DŁUGOŚĆ DOPASOWANA DO MOJEGO WZROSTU - we wszystkich innych (krótszych) po prostu czułam się jakby były na mnie za małe, za krótkie itp. Ten płaszcz to Rolls Royce wśród wszystkich moich okryć wierzchnich ;P podejrzewam że jego krój wzorowany jest na jednym z płaszczy Michaela Korsa który widziałam jakiś czas temu w Polskiej Grazii ( ale nie było podanego modelu) po prostu go uwielbiam i chodzę w nim non stop, dlatego najbliższych kilka postów będzie z nim w roli głównej:) już planuję zakup wersji czarnej (być może na wyprzedażach?) z tą długością na pewno się nie rozstanę:) 

Co do oprawy to niedawno jeszcze zapuszczałam grzywkę, czego efektem jest to co obecnie mam na głowie czyli coś w stylu Farrah Fawcett z Aniołków Charliego w bardziej spłaszczonej wersji (lol) do tego moja ukochana matowa szminka Bourjois i tworzy się to co lubię, czyli piękna klasyka<3
Muzycznie dziś spot reklamowy marki TOUS jestem nim zauroczona! Cała fabuła jest genialna! Zdjęcia są świetne. Zawsze uważałam tą markę za odrobinę infantylną ale i bardzo drogą, ( a tym samym skierowana do dojrzalszych kobiet)widać że tym spotem, chcą zainteresować ofertą młodsze pokolenia i szczerze mówiąc ja to kupuję! :D mój ulubiony moment? - Obiad u rodziców, wtedy gdy ojciec patrzy na córeczkę i widzi małą dziewczynkę, a patrząc na Willa Chitty'ego widzi starego dziadka! Super zagrane hahaha, kto nie widział polecam - ja uwielbiam śpiewać tą piosenkę z moją córeczką Alą - świetnie się przy tym bawimy:)
Miłego weekendu!


Szukam ostatnio porządnej pracy, jak tylko ją znajdę, muszę kupić laptopa, żeby być na bierząco z Waszymi blogami, bo wiem, że je troszkę zaniedbuję (nie jestem w stanie długo siedzieć przy komputerze stacjonarnym, nie mam nawet często takiej możliwości - na komputer zrzucam tylko zdjęcia i je obrabiam, reszta dzieje się na moim telefonie) dlatego moim życzeniem od Mikołaja jest nowa praca:) 












 


PH - Aleksandra Franiewska EDIT - Ja/Me

I WEAR:

Camel Coat / Kamelowy płaszcz - MANGO
Booties / Sztyblety - Topshop Destructed jeans / Zniszczone dżinsy - Gap
Jumper / Golf - F&F
Bag / Torba - Zara



28 komentarzy :

  1. faktycznie, super płaszcz i ta długość rzeczywiście Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to tej nowej, fantastycznej pracy Tobie życzę! :) (sobie też ;) ) ślicznie wyglądasz i masz fajne buty! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentujesz w tym płaszczu.:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te czarno-białe zdjęcia są cudne :) takie romantyczne i vintage, a fryzura idealnie pasuje do takiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami by dojść do tego co jest ważne w życiu, trzeba pobłądzić, czasami też wmawiamy się, że ważne jest coś zupełnie innego...
    Piękny płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your coat! camel coats are timeless!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie stylizacje. Wszystko ze sobą współgra i tworzy fantastyczną całość;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam twój styl i czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your jacket and your shoes! Great outfit!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny płaszczyk :)) bardzo ładnie ci w takim kolorze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do wykładów to tak bardzo poproszę i dziękuję ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  13. mam bardzo podobny płaszcz tylko że H&M

    OdpowiedzUsuń
  14. Grunt to rodzina i tego się trzymaj!
    A wyglądasz świetnie. Płaszcz trafiony. I fryzurę masz fantastyczną

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia i płaszczyk oczywiście też, takie karmelowy *-* <3
    Ja też zawsze przed Świętami zastanawiam się co dobrego a co złego spotkało mnie w tym roku, no i oczywiście wybieram sobie nowe postanowienie ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. very nice outfit! Love your coat alot its so gorgeous! :)
    lets follow eachother! if you want to follow me, let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych Świąt!
    A u mnie stylizacja wigilijna! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Płaszcz i buty są świetne ! Buziaki i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do oprawy to niedawno jeszcze zapuszczałam grzywkę, czego efektem jest to co obecnie mam na głowie czyli coś w stylu Farrah Fawcett z Aniołków Charliego w bardziej spłaszczonej wersji (lol) do tego moja ukochana matowa szminka Bourjois i tworzy się to co lubię, czyli piękna klasyka<3
    limelight summer collection 2021 stitched
    limelight eid collection 2021 stitched

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)