piątek, 26 grudnia 2014

Style: Christmas Gifts

Markę God Save Queens odkryłam jakiś czas temu, od dawna szukałam biustonosza bez fiszbin, składającego się z trójkątnych miseczek, z koronki lub innego materiału, miałam kiedyś jeden, uroczy z Intimissimi i był moim ulubionym, właśnie dlatego, że był jak druga skóra, nic mnie nie ciśnęło, nie uwierało. 

Kiedyś w ogóle stroniłam od noszenia biustonoszy... (auć!) poza domem oczywiście musiałam je zakładać, aby uniknąć różnych nieprzyjemnych interakcji z otoczeniem... m.in latem (pod cienką koszulką...) po powrocie do domu zawsze zdejmowałam.
Sytuacja zmieniła się, gdy urodziłam dziecko i biust stał się duży od karmienia piersią, a że karmiłam dość długo, biust też był duży... i musiałam nosić biustonosze, ciężkie, wielkie i nie wygodne... od roku już nie karmię i piersi stopniowo stawały się coraz mniejsze, a od paru miesięcy, są już takie jak przed ciążą i mogę już (hurraaa!) pozwolić sobie na coś lekkiego, niczym mgiełka :)

Takie są właśnie biustonosze Good Save Queens, prezentowany model, czyli kultowy już LACE BRA kupiłam pod koniec listopada (sobie na gwiazdkę), trochę go ponosiłam i mogę teraz podzielić się z Wami wrażeniami :D 
Co mnie najbardziej urzekło? 
że w ogóle nie czuję go na sobie, jest jak pisałam wcześniej - druga skóra, ale jednocześnie jest świetnie dopasowany i dobrze trzyma biust.
Nie jest to  co prawda efekt PUSH UP, dlatego kobietom chcącym powiększyć co nie co, zapewne się nie spodoba - jednak mi w ogóle nie chodziło o taki efekt, piersi wyglądają w nim naturalnie, to co ma być podkreślone, jest podkreślone, piekną oprawą, jaką jest właśnie ten biustonosz.

Mam ochotę na więcej, a wybór jest bardzo obszerny, ceny dość przystępne, mój kosztował 89 zł



Moje gwiazdkowe prezenty // My Christmas Gifts <3
PH - Ja/Me
A CZYM WAS OBDAROWAŁ ŚWIĘTY MIKOŁAJ?








22 komentarze :

  1. Świetny. Akurat podobnych szukam i albo ceny zawrotne albo brak wyboru, pierwszy raz słyszę o tej firmie i już się biorę za przeglądanie ich oferty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny :)
    Zazdroszczę Ci biustu, którego nie muszą podtrzymywać żadne fiszbiny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, jest wiele firm które oferują biustonosze bez fiszbin dla Pań, z większymi miseczkami.
      Ja gdy moje piersi byly większych rozmiarów, biustonosze kupowalam w outletach Triumph, zdarzalo sie ze trafialam na świetny biustonosz za 49 zl, z droższych marek polecam Freya

      Usuń
  3. Zastanawiałam się nad nim i chyba się skuszę, wygląda przepięknie :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG!!! ja tez tak chce taki:( i nie moge znalezc:(((

    OdpowiedzUsuń
  5. hi girl, follow you back now.
    love the lace top :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  6. jest baaardzo ładny;) dobre zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely blog! :-)
    would we follow each other on gfc and bloglovin? Maybe also on Instagram and twitter (widget on my blog), what do you mean?
    .•. My Beauty Blog .•.
    Let me know :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey, great post, love it!
    I follow you on GFC , hope you will follow me back!
    Thanks!
    www.descude.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda ciekawie :)
    Ja dostałam od Mikołaja dużo kosmetyków do kąpieli <3

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny ten stanik <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny! też takie chcę!

    Happy New Year !
    ____________________________
    success in 2014 !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest śliczny i duży plus za brak usztywnień. Ja już mam dość fiszbin i coraz częściej wybieram biustonosze bez usztywnień.

    Zapraszam na najnowszy post: http://alanja.blogspot.com/2015/01/czarny-paszcz-koszula-w-krate-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń
  13. jest przecudowny! uwielbiam koronkowe biustonosze ;)
    cena również przystępna jak za takie cacko. widziałam podobne, ale za naprawdę kosmiczne pieniądze
    _________________________________________________
    pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem jakbym się w takim czuła

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice gift!
    Thanks for your comment :)
    Xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Biustonosz jest przepiękny! Delikatny, zmysłowy i bardzo seksowny! Zawsze stroniłam od takiego typu bielizny, więc nie wiem jak bym się w nim czuła, ale narobiłaś mi na niego ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspanialy biustonosz! mam jeden w podobnym stylu z New Look'a ,ale koronka jest grubsza ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)