piątek, 26 grudnia 2014

Style: Christmas Gifts

Markę God Save Queens odkryłam jakiś czas temu, od dawna szukałam biustonosza bez fiszbin, składającego się z trójkątnych miseczek, z koronki lub innego materiału, miałam kiedyś jeden, uroczy z Intimissimi i był moim ulubionym, właśnie dlatego, że był jak druga skóra, nic mnie nie ciśnęło, nie uwierało. 

Kiedyś w ogóle stroniłam od noszenia biustonoszy... (auć!) poza domem oczywiście musiałam je zakładać, aby uniknąć różnych nieprzyjemnych interakcji z otoczeniem... m.in latem (pod cienką koszulką...) po powrocie do domu zawsze zdejmowałam.
Sytuacja zmieniła się, gdy urodziłam dziecko i biust stał się duży od karmienia piersią, a że karmiłam dość długo, biust też był duży... i musiałam nosić biustonosze, ciężkie, wielkie i nie wygodne... od roku już nie karmię i piersi stopniowo stawały się coraz mniejsze, a od paru miesięcy, są już takie jak przed ciążą i mogę już (hurraaa!) pozwolić sobie na coś lekkiego, niczym mgiełka :)

Takie są właśnie biustonosze Good Save Queens, prezentowany model, czyli kultowy już LACE BRA kupiłam pod koniec listopada (sobie na gwiazdkę), trochę go ponosiłam i mogę teraz podzielić się z Wami wrażeniami :D 
Co mnie najbardziej urzekło? 
że w ogóle nie czuję go na sobie, jest jak pisałam wcześniej - druga skóra, ale jednocześnie jest świetnie dopasowany i dobrze trzyma biust.
Nie jest to  co prawda efekt PUSH UP, dlatego kobietom chcącym powiększyć co nie co, zapewne się nie spodoba - jednak mi w ogóle nie chodziło o taki efekt, piersi wyglądają w nim naturalnie, to co ma być podkreślone, jest podkreślone, piekną oprawą, jaką jest właśnie ten biustonosz.

Mam ochotę na więcej, a wybór jest bardzo obszerny, ceny dość przystępne, mój kosztował 89 zł



Moje gwiazdkowe prezenty // My Christmas Gifts <3
PH - Ja/Me
A CZYM WAS OBDAROWAŁ ŚWIĘTY MIKOŁAJ?








21 komentarzy :

  1. Świetny. Akurat podobnych szukam i albo ceny zawrotne albo brak wyboru, pierwszy raz słyszę o tej firmie i już się biorę za przeglądanie ich oferty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny :)
    Zazdroszczę Ci biustu, którego nie muszą podtrzymywać żadne fiszbiny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, jest wiele firm które oferują biustonosze bez fiszbin dla Pań, z większymi miseczkami.
      Ja gdy moje piersi byly większych rozmiarów, biustonosze kupowalam w outletach Triumph, zdarzalo sie ze trafialam na świetny biustonosz za 49 zl, z droższych marek polecam Freya

      Usuń
  3. Zastanawiałam się nad nim i chyba się skuszę, wygląda przepięknie :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG!!! ja tez tak chce taki:( i nie moge znalezc:(((

    OdpowiedzUsuń
  5. hi girl, follow you back now.
    love the lace top :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  6. jest baaardzo ładny;) dobre zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey, great post, love it!
    I follow you on GFC , hope you will follow me back!
    Thanks!
    www.descude.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ciekawie :)
    Ja dostałam od Mikołaja dużo kosmetyków do kąpieli <3

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny ten stanik <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny! też takie chcę!

    Happy New Year !
    ____________________________
    success in 2014 !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest śliczny i duży plus za brak usztywnień. Ja już mam dość fiszbin i coraz częściej wybieram biustonosze bez usztywnień.

    Zapraszam na najnowszy post: http://alanja.blogspot.com/2015/01/czarny-paszcz-koszula-w-krate-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń
  12. jest przecudowny! uwielbiam koronkowe biustonosze ;)
    cena również przystępna jak za takie cacko. widziałam podobne, ale za naprawdę kosmiczne pieniądze
    _________________________________________________
    pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem jakbym się w takim czuła

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice gift!
    Thanks for your comment :)
    Xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Biustonosz jest przepiękny! Delikatny, zmysłowy i bardzo seksowny! Zawsze stroniłam od takiego typu bielizny, więc nie wiem jak bym się w nim czuła, ale narobiłaś mi na niego ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspanialy biustonosz! mam jeden w podobnym stylu z New Look'a ,ale koronka jest grubsza ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)