poniedziałek, 27 maja 2013

Let's Run


 całkiem nie dawno bo tydzień temu, zaczęłam biegać, znowu. Biegałam już kiedyś całkiem długo, nawet nie wiem kiedy i przez co przestałam, być może z lenistwa. Uwielbiam bieganie, tak samo jak pływanie, i jazdę na rowerze. Siedzenie w siłowni lub schematyczny aerobik nie są dla mnie! Lubię sport który daje mi poczucie wolności:) bieganie jest najlepszym tego znaczeniem. Tydzień temu siedząc wieczorem w książkach, coś mnie tknęło, poczułam że muszę iść pobiegać, bałam się tylko czy moje stare nike'i będą jeszcze w dobrym stanie, i były... Biegałam tylko 20 minut na początku zeby nie zrobić sobie krzywdy w postaci nie możności podniesienia sie z łóżka następnego dnia:D ale nie bylo tak źle, w mojej okolicy jest mnóstwo biegaczy jako że mieszkam niedaleko terenów zalesionych. Ostatnio pogoda nie dopisuje choć wiem że prawdziwemu biegaczowi nie straszny deszcz czy śnieg;)
tak więc na rozgrzewkę przygotowałam dla Was porcję wybranych modeli butów do biegania, w super kolorach:) na ulicy spotykam mase ludzi którzy noszą je także do codziennych stylizacji, jednym slowem buty do biegania są bardzo na tak:) mi podobaja sie wszystkie:) a Wam które przypadły do gustu? Są w śród Was osoby które biegają?


















my fav! <3 black with pink




all shoes You can find on Zalando.pl

6 komentarzy :

  1. czarno-różowe najbardziej mi się podobają :).
    pozdrawiam :)
    iloveeverythingihave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się najbardziej podobają zielone :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedostatnie sa geniialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie buty ślicznie wyglądają, ale według mnie w każdych butach można dobrze i efektownie biegać, nie liczy się firma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście ze mozna, jednak jeśli nie chce się mieć później problemów z układem kości stóp lub ze stawami trzeba zaopatrzyć sie w jakiekolwiek ale jednak buty sportowe w których mozna biegać, ja lubię biegać po miękkim podlozu,w lesie, wiec nie musze mieć super ekstra butow do biegania ale ludzie którzy biegają po chodnikach powinni posiadać odpowiednie obuwie zeby bieganie bylo dobre dla ich zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te buty, najbardziej mi sie te czarno rozowe spodobaly :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)