sobota, 11 maja 2013

Jeans Twice Please



 

Połączenie dżinsów z dżinsową koszulą, czy w ogóle łączenie dżinsu z dżinsem zawsze uważałam za faux pas ale jak to w modzie zawsze bywa to co bylo nie modne kilka miesięcy temu , jutro może stać się hitem. Tworząc ten zestaw czułam jakiegoś rodzaju niepewność, ze kolory sie nie zgraja, ze faktura tych dwóch elementow nie bedzie sie zgrywać ze sobą itp... Ogólnie chyba nie wyszlo to źle, muszę przyznać ze dżins plus dżins mialam na sobie pierwszy raz i czulam sie w tym dobrze!. To co sprawia ze nie wyglądam jak w kombinezonie kowboja to polaczenie dzinsu w dwóch różniących się od siebie kolorach. Jasne spodnie są ryzykowne z racji tego ze jasne pogrubia... Ale wisza w mojej szafie juz od roku i nie mialam okazji jeszcze ich dobrze ponosić:) poniżej prezentuje dwie propozycje jasnych dżinsów z zary, moje są marki gstar kupione na 50% przecenie,rok temu:)

A Wy co myślicie o noszeniu dżinsu z dżinsem???












zara

 
 

zara

I wears:
jeans shirt - zara (2012)
jeans - gstar raw (2011)
sunglasses, booties, bag - zara

15 komentarzy :

  1. Ja lubie polaczenie jeans + jeans, ale sama jeszcze nie probowalam. Twój set mi sie podoba, takie jeansowe black and white ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje slicznie za pomoc! Ja ci powiem, ze nie przepadam za kefirem, wiec kupuje czesto takie jogurty malinowe albo jagodowe w kartonie ktore sa z blonnikiem:-) ograniczylam wlasciwie jedzenie bananow i winogron bo kiedys to kilogramami moglam jesc hehe!Czekam na wiecej takich komentarzy, bo lubie czytac o takich rzeczach hehe :*

    Wygladasz slicznie, super okularki!
    Flyingsnap.com

    OdpowiedzUsuń
  3. That's a super cool denim shirt <3 You look lovely !

    OdpowiedzUsuń
  4. AMAZING LOOK!
    Love the glasses!
    Great Blog!

    Andi

    http://andicui.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne okulary jesli o mnie chodzi uwielbiam Zarę :) pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obsessed with the round sunglasses!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    D&G sunglasses giveaway!!

    OdpowiedzUsuń
  7. total look denim always rocks! and u definitely rock this style

    OdpowiedzUsuń
  8. love the sunnies!!


    http://mich-ette.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  9. lovely look!


    http://thefashioninbox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. okulary świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank"s sooooooooo much guys for Your lovely comments!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)