piątek, 27 lipca 2012

US mail - Zara fishnet ballet flats

Last week my mom send to me my first pair of ballerinas from Zara which I bought in june on Zara US site.
Now I have little comparison between Zara shop in Poland and Zara shop US. Ballerinas from US look like they were measured by someone :/ and they have a little mark on. Beside that, shipping is free (yeah!) and they arrive very, very fast to my mom of course(Zara us don't send to Poland).
Ballets are sweet, they have a little bow and they are made from leather and fishnet, so they are very airy:)
My mom add little things to the packet, which I show on photos:)

W zeszłym tygodniu moja mama przysłała mi moją pierwszą parę ballerinek z Zary które kupiłam online w czerwcu na Zara US. Teraz mam małe porównanie pomiędzy Zarą Polską (choć wiem że rzeczy zamówione w Polskiej Zarze idą przesyłką aż z Madrytu - czyli od 'źródła') a Zarą US. Baleriny wyglądały jakby już ktoś je mierzył <dość intensywnie> i miały małą plamkę na siateczce. Pomimo tego przesyłka była gratis i szła bardzo,bardzo szybko(chyba 1 dzień) do mojej mamy oczywiście(Zara us nie wysyła do Polski) <do mnie szło prawie miesiąc> :P
Baletki sa słodkie,mają malutkie kokardki i są zrobione z siateczki która zapewnia przewiew:)
Moja mama dodała kilka drobiazgów które prezentuje na zdjęciach.





 *nailfile


7 komentarzy :

  1. Ah, I know them, they are so incredible, yet they didn't have my size :( Well, at least another fashionable Mary will wear them haha :D Would you like to follow each other? :)

    Have a lovely Sunday!

    Kisses, Mary
    http://teenfashiondiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. these are beautiful flats!
    would you like to follow each other? :)
    www.yuliconversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 49 years old Assistant Media Planner Magdalene Chewter, hailing from Terrace Bay enjoys watching movies like Stargate and Reading. Took a trip to Historic City of Sucre and drives a Alfa Romeo 8C 2300 Castagna Drop Head Coupe. anonimowy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)