sobota, 21 lipca 2012

Flunky

My today's outfit.
Charlize's Theron inspired, comfy and sporty chic:)
Flunky and sleek hair are autumn must have , I saw this in many fashion shows!
ps.sorry but my camera doesn't work fine this time.

Mój dzisiejszy outfit.
Inspirowany stylem Charlize Thereon, którą uwielbiam. Wygodny w stylu sporty chic.
Gładkie, ulizane włosy są jesiennym must have, widziałam je na wielu pokazach.
ps. przepraszam ale dziś, mój aparat nie chciał współpracować.

Leather jacket - Zara
Tee - GAP
Pants - Hive & Honey
Booties - Bronx
Bag - Ochnik
Scarf - Sisley
L'Oreal nailpolish Addictive plum






ps. przepraszam że tak smecę juz o tej jesieni, no ale pogoda naprawdę mi o niej przypomina, jest mi zimno! do tego przez brak słońca mam doła :(


6 komentarzy :

  1. oj kochana u mnie dzis sloneczko wyszlo <3 slicznie wygladasz !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  2. Great casual look! I love your shirt and your jacket :) x Elma

    www.reinadelamoda.fashionblogster.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny outfit :) Dodaję sie do obserwatorów bloga ;-]
    Zapraszam do obserwowania bloga;

    take-my-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. i love your chic yet laid back winter look, very pleasing :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne spodnie :)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)