sobota, 7 lipca 2012

Bright Summer

Dzisiejszy zestaw, postanowiłam spiąć dooopę i wiząć się w graść, od tygodnia mam nowy aparat i statyw  w konsekwencji jakoś próbuję swoich sił w 'pozowaniu' hahaha
W pośpiechu wyczarowałam taki oto zestaw, ostatnio cała moja garderoba jest porozrzucana doslownie wszędzie! Mam mały remont w swoim pokoju, więc gdy szukam swoich ubrań dosłownie biegam od pokoju do pokoju, bo w tym były rzeczy z komody a w tamtym z szafy... tam z kolei są buty... :/ no i wyszło mi takie cuś - oceńcie sami:)
W tym zestawie nowe są tylko legginsy, buty to zakup sprzed 3 lat, top sprzed roku, oksy to mają chyba ze 30 a torba z września.








 to moja lektura na dziś
Bye!



Leggins- Zara
Top - Best Mountain
Sunglasses - Vintage
Sandals - Venezia
Bag - Deichmann

5 komentarzy :

  1. Częstuję się ciasteczkiem i pożyczam gazetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i love your bag!!

    xo
    www.jiglycious.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outifit, bardzo mi się podoba twój styl. jest taki unikatowy. jesteś bardzo ładna, super! świetne zdjęcia, poprostu magia!
    uwielbiam ten blog. dodaję do followersów i tymczasem zapraszam do siebie:
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    napewno tu jeszcze nie raz zajrzę :)
    X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)