wtorek, 3 kwietnia 2012

Neon's PLEASE



Neony, neony, neony... już drugi rok rządzą, choć pewna pewna Polska stylistka (J.H)twierdziła, że nie będą modne, że wyprą je pasetele . Czytałam o tym, w jednym z jej felietoników, wtedy myślałam sobie , trudno, i tak będę je nosić, bo uwielbiam neony, zazwyczaj w dodatkach! Ponieważ mam już 1 obserwatora, a raczej obserwatorkę, chciałam zaprezentować mój wybór neonów z sieci:P są to rzeczy które najchętniej sama bym kupiła i nosiła:)



Dla bardziej ostrożnych biżu
Ted Rossi
  Ettika
 Juicy Couture
 Shashi
 Ettika
 Tarina Tarantino
 Shashi
 LK design
Vera Wang
 Juicy Couture
 Sam Edelman
 Sam Edelman
 Matt Bernson
 Tylie Malibu (zakochałam się w tej kopertówce!)
 Rebecca Minkoff
 Marc by Marc Jacobs
 Rebecca Minkoff (kolejny faworyt)


 Vera Wang
 Maria Sharapova

 Cleobella
 Juicy C.
 Z odzieży najbardziej przypadł mi do gustu odcień neonowej żółci, choć ktoś może go nazwać budyniowym, ja bardziej zaliczam go do neonów niż pasteli bo cudnie się z nimi łączy, absolutnie piękne sa spódnice z Mango!









Enjoy!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)