piątek, 20 kwietnia 2012

Spring mess

Zaniedbałam bloga, BARDZO zaniedbałam, przechodze ostatnio coś w rodzaju wiosennego przesilenia, wypadają mi włosy, rozdwajają się paznokcie, mam zmienne nastroje, ciągle jestem zmęczona, nic mi się nie chce. Zamiast cieszyć się ze zmiany pory roku, wolałam siebie w zimowej aurze... nigdy mój organizm nie reagował aż tak! Zwalam już to po prostu na wiek... jeszcze rok temu czułam się świetnie, do tego po świetach na wadze pojawiły się dodatkowe 3 kreseczki... ehhh... no i właśnie dlatego postanowiłam się wziąć za siebie!
Przeanalizowałam co robię źle... wyszło tego całkiem sporo...
Przed zimą ważyłam 7kg.mniej!
Nienawidzę diet! byłam kiedyś na jednej diecie,ktora polegała na ograniczeniu słodyczy,i ogólnie jedzeniu mniej i nie jedzeniu po 18,schudłam ok.6kg. ale BARDZO dużo ćwiczyłam,więc prawdopodobnie zrzuciłam więcej,ale przyrosła mi masa mięśniowa więc wynik w kg.był trochę przekłamany.

Nie mam czasu żeby ćwiczyć za bardzo, mam zamiar rozciągać się trochę, i jeździć na rowerze bo bardzo to lubię! opracowałam metodę małych kroczków, jeśli w miesiąc nie zobaczę efektów, pomyślę nad czymś innym.

Od poniedziałku co dzień rano piję szklankę wody z cytryną bez cukru (na czczo).
Staram się nie jeść już po 20.
Ograniczam słodycze.
Żuję gumę po posiłku żeby zwiększyć wydzielanie kwasów żołądkowych (żucie to powoduje) dzięki temu pokarm będzie lepiej trawiony (mam problemy z niestrawnością).
No i nie napycham w siebie masy żarcia, mam do tego skłonnośći, że jem nawet jak już nie czuję głodu :/ to chyba łakomstwo po prostu albo 'zajadanie' stresu...
no i co tam jeszcze...
chyba wszystko, niby tego mało ale takie 'niby nic' czasem dużo daje.
Zobaczymy.

1 komentarz :

  1. powodzenia na diecie Kochana!
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)