sobota, 3 marca 2012

It day

Gdybym miała powiedzieć to w stylu Oscarowej wypowiedzi Meryl Streep, brzmiało by to mniej więcej tak:
" no nie ! ... kolejny blog o modzie... czy im się to nigdy nie znudzi ?!"
Jednak moda to dla mnie coś więcej niż ubrania, to coś co po prostu kocham, i mam potrzebę dzielenia się nią z ludźmi którzy także ją kochają, pasjonują się nią, inspirują i rozumieją, dlatego postanowiłam dołączyć do szerokiego grona polskich blogerek,  czy się w nim odnajdę, okaże się .
Czego możecie spodziewać się po tym blogu? Na pewno będę w nim opisywać swoje modowe inspiracje, zjawiska, zakupy, stylizacje, kolekcje, być może recenzje kosmetyczne, ale także mój światopogląd na interesujące mnie tematy z dziedzin muzyki, filmu, sztuki, literatury. Mniej więcej wszystkiego po trochu, nie chciałabym żeby blog był monotematyczny, chciałabym żeby był takim właśnie moim własnym Mood Corner :) Pozdrawiam, Mary.


post edytowany z powodu tracku który przeniosłam jednak do innego posta, ten tu bardziej pasuje:P


1 komentarz :

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)