piątek, 9 marca 2012

Freaky Friday

Dziś są moje urodziny, w kameralnym gronie wspominałyśmy z koleżankami nasze wczesno-młodzieńcze czasy... ehhh...czas tak szybko leci. Co roku kolejna świeczuszka na torciku, i kolejna, kolejna...
Ale do rzeczy.
Dorastałam w takich czasach że (wśród młodzieży) im bardziej było coś odjechane czyt. oryginalne, inne... tym było bardziej cool. Sama miałam taki gust, lubiłam jak było mnie widać, mieć coś innego niż wszyscy, wyróżniać się, myślę że było to spowodowane także okresem buntu, ale patrząc na dzisiejsze ulice wielkich miast można by powiedzieć że ludzie nie dorastają... jednak chyba jest to zjawisko bardziej złożone niż się wydaje, patrząc np. na Tokio (które jest tu dobrym przykładem) widać że nie chodzi tylko o bunt w sensie psychologicznym, lecz społecznym, masa ludzi, i każdy żeby nie zginąć w tym tłumie chce się wyróżniać na swój sposób. Freaky fashion to najczęściej zjawisko dużych miast, w małomiasteczkowości absolutnie nie do przyjęcia... te spojrzenia przechodniów... wiadomo że nie chodziłam w sukienkach z mięsa jak Lady Gaga, ale dla każdego granica Freaky fashion jest inna. Czasy się zmieniają i ludzie na więcej rzeczy przymykają oko, są bardziej tolerancyjni, to dobrze. Na jednym z blogów widziałam taki wpis w stylu: "nie rozumiem tej mody na inność", no właśnie, to stało się już modą, weszło na ulice niczym wielki sztorm, i tak naprawdę patrząc np. na blogi , prym wiodą takie właśnie "inne" stylizacje, kiedy jest nudno, to nie ma co oglądać, bo to mamy 'u siebie'.  Obecnie jestem modowo trochę rozdarta pomiędzy napadami freak'a a spokojną polityczną poprawnością w stroju :D wiadomo, każdy chce być oryginalny, ale w tym okresie życia w którym jestem mówię sobie 'nic na siłę' , nie wsadzę sobie piórka w tyłek żeby ktoś mi powiedział że jest zajebiście, i już. Ale nie neguję wykręconych stylizacji, bo są bardzo twórcze i inspirujące, (zawsze można się zainspirować jakimś elementem stroju) podziwiam także te osoby za odwagę i pewność siebie, bo w modzie, jest ona bardzo potrzebna :)

















poniżej wklejam trochę wykręconych (ale nie skrajnie wykręconych) fotek, no dobra kilka będzie skrajnych :D
Enjoy!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)