sobota, 21 grudnia 2013

Take Some Crime on Christmass Inspiration's



Witajcie! Świąteczne przygotowania wciągnęły mnie na maksa, dni lecą tak szybko, że aż zapomniałam że nic nie dodałam w tym tygodniu :P Do tego musiałam przygotować kilka projektów na weekend, ( tak mam szkołę na dwa dni przed świętami...) ale traktuję to jako odskocznię od tego co mnie jeszcze czeka po weekendzie.

Żeby zagrzać siebie i Was do dalszego zapierniczania ;) podsyłam Wam Mix inspiracji :) nad którymi siedziałam wczoraj do 00.00 a do posłuchania mój guru tańca Take Some Crime - Guile, tancerz z YT który zawsze podnosi u mnie poziom pozytywnej energii i daje energetycznego KOPA! oraz przypomina mi o mojej dawnej pasji, tańcu:) - dlatego nazwa posta nie jest przypadkowa. A jego aranżacja utworku C2C - Delta jest według mnie najlepsza jaka widziałam! On jest dźwiękiem w ludzkiej skórze:]

Ze mną to jest tak, że jak zaczynam odchodzić od zmysłów i zachowuje się jak wariatka przed świętami to znaczy że już niedługo one będą - hahaha Po prostu tak sobie radzę ze stresem ze mi odbija i sie wygłupiam lub mam napady smiechu lub złości ( w najgorszym wypadku).










































Uwielbiam lampki choinkowe i światło jakie roztaczają dlatego tak dużo tu choinek i lampek ;]
SOURCE - TUMBLR and few my pics




7 komentarzy :

  1. Great photos! So inspiring!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the star manicure and the pink tree!
    Mafalda ❤
    www.mafaldadotzero.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  3. wonderful inspiration!
    following you via gfc and bloglovin now! hope you'll follow me, too!
    merry christmas and happy holidays!

    http://www.getcarriedaway.net/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)