środa, 11 grudnia 2013

Mary's Mood Corner for Mytrnd.com



 

 



 
No i stało się! Dziś ukazała się moja pierwsza modowa recenzja na portalu Mytrnd.com!
Parę tygodni temu zostałam poproszona przez mytrnd.com o napisanie recenzji jednego z ich lookbooków na sezon wiosna lato 2014(lub którejś z kolekcji obowiązujących w tym sezonie) wybrałam kolekcję 3.1 Philip'a Lim'a na wiosnę- lato 2014.
To głównie z jego projektów kopiowane są wzory, kolory, kroje przez największe sieciówki m.in przez Inditex (czyli Zarę, Bershkę itp...), H&M... Dlatego przyjrzenie się tej kolekcji uważam za dość istotne, jeśli chcecie wiedzieć co będzie hot w przyszłym sezonie. Ja ujrzałam w niej Mix dekad mody, które Philip Lim sprowadza do wspólnego mianownika swojej surowej, akchitektonicznej duszy.
Recenzję możecie oglądać na stronie Tu
Przesyłam Wam też screeny:)
 
Bardzo się cieszę że redaktorom Mytrnd.com podobała się moja recenzja i są otwarci na więcej:) Jest to dla mnie naprawdę bardzo, bardzo miłe i jestem przeogromnie szczęśliwa z tego powodu, bo dzielę się tym co lubię z innymi:)
 
//
 
 
Hi dears! Few weeks ago I was invited to be a guest blogger reviewer on Mytrnd.com - Mytrnd.com is fashion portal, that presents designer lookbooks from all over the World brands. Im very, very happy, that editors from Mytrnd.com are like my review very much and want consecutive collaboration:D
 
Pictures below are presents 3.1 Philip Lim's spring summer 2014 Collection which fascinate me in every detail!
This is a Little foretaste of spring summer season and show, what Will be really hot!































source: mytrnd.com

12 komentarzy :

  1. super styl!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/recenzje-hean-nowinska.html

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje, to na pewno wielkie osiągniecie do Ciebie, oby takich więcej :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no może nie takie od razu wielkie, ale spore:) cieszę się bardzo:)

      Usuń
  3. Wow wow szczerze gratuluje.

    Ps. Fajnie ze dodatkowo zainspirowwlam Cie do kupna brazowej szminki

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing pictures, this collection is awesome!
    Mafalda ❤
    www.mafaldadotzero.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że się spełniasz w tym co robisz! :)
    o modzie i samej kolekcji się nie wypowiadam bo.... ja sie kompletnie na tym nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak na razie traktuję to jako przygodę, zobaczymy co z tego wyjdzie;)

      Usuń
  6. Gratuluje sukcesów, oby było ich więcej :) Co do kolekcji, to to co lubię, prostota, asymetria, neutralne kolory... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh my this is sooo chic and fashionable and perfect!!! XOXO Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)