czwartek, 7 czerwca 2012

OMBRE NAILS in L'Oreal Blue's

Zaczynamy od nałożenia koloru bazowego tu odcień 601 French Riviera z serii color riche L'Oreal'a

 Do nakładania drugiego odcienia używamy gąbeczki, nasączonej w lakierze tu drugi od lewej kobaltowy 610 Rebel Blue color riche L'Oreal
Nie nakładamy na całą płytkę tylko na 2/3

 Ostatni odcień nakładany tylko na końcówki i w miejsca gdzie ewentualnie będzie trzeba to 615 Blue fashionista color riche

Na koniec 2 warstwy bazy, ja użyłam zwykłej wibo




I voila ;)
Jeszcze buteleczki w pełnej krasie:
Od lewej:
601 - french riviera
610 - rebel blue
615 - blue fashionista
Sam lakier jest super lekko żelowy,nie rozlewający się, nie za rzadki,bardzo szybko schnie i nie 'wgniata' się już po pomalowaniu. Ja mam ochotę na więcej odcieni!
ps. w poniedziałek w Rossmannie będzie promocja i owe lakiery będą dostępne 50% taniej czyli za ok.11zł za buteleczkę 5ml.
Ja mam na oku już nowe kolory!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)