sobota, 16 czerwca 2012

Clothes: New in

Zakupy ciuchowe jeszcze z maja, niestety nie miałam jak wcześniej zabrać sie do zdjęć.Większość  ciuchów kupionych na Gap.com , było dużo promocji i większość rzeczy kupiłam po bardzo dużej przecenie dla przykładu sweter w neonowe paski za ok.13$, bluzki w printy po ok.11$ ,różowa koszula(uwielbiam ją) za 16$.Szorty a'la woskowane kupione na wyprzedaży blogerki modowej Justfabulous - są jak ulał i uwielbiam ich zadziorny look. okulary no name a'la Ray Ban. Chodziło mi głównie o koszulki które mogę założyć pod coś, te z printami zawładnęły moim sercem, można było je zobaczyć w mojej 'spring wish list'. Same w sobie może nie są przepiękne ale w połączeniu z czymś 'robią' cały strój. Mam nadzieję że wkrótce pokażę je 'w akcji'. Koszula jest oversize'owa, zbzikowałam na punkcie luźnych koszul! Kapelusz w stylu Fedory to moje nowe nonszalanckie odkrycie, dlaczego tak mało ludzi nosi kapelusze, zwłaszcza latem? Gdy wyszłam w swoim na ulicę, jedyną osobą która także miała kapelusz był mijany przeze mnie starszy pan:)
Zachęcam do noszenia kapeluszy, podkręcają każdy look:)










1 komentarz :

  1. Poszukuję właśnie takich shortów, będą idealne na jesienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)