sobota, 9 listopada 2013

My Boyfriend Shirt Fade Away


Witajcie! Jak tam mija Wam pierwszy tydzień Listopada? Dla mnie ten miesiąc zaczął się dość intensywnie, pod względem emocjonalnym jak i fizycznym. We wtorek miałam obronę mojej pracy licencjackiej! Było ostro, zwłaszcza że padły na niej pytania jakich bym się w życiu nie spodziewała ( nie dotyczyły mojej pracy) ale dałam radę! Cieszę się że zakończyłam tym samym pewien etap w moim życiu który rozpoczął sie 5 lat temu... Kiedy wspominam tamten okres, wewnętrznie czuję ten sam zapał co wtedy, lecz emocjonalnie jestem dużo silniejsza. Masę rzeczy wydarzyło sie przez te 5 lat... Mogłabym Wam tu napisać cały esej... Mówiąc w skrócie, cieszę się że mogę skupić się na teraźniejszości:)

Co do stylizacji, nie jestem oryginalna, masa dziewczyn chodzi tak ostatnio ubrana czyli kratka, skóra i czapa beanie, ciekawostką jest to, że koszula jest mojego chłopaka, gdy ją sobie wzielam bez pytania z jego szafy i zaczęłam prasować byl lekko w szoku, że odkopałam jego stara koszulę, ktorą miał na sobie tylko dwa razy :D ale jest już przyzwyczajony że czasem coś mu podkradam, więc przyjął to ze spokojem ;):P

Na sobotni wieczór podsyłam Wam utworek mojego "starego kumpla" Vitalica, którego słuchałam intensywnie w czasach gdy żyłam od piątku do piątku ;) ( if You know what I mean)

A swoją drogą to teledysk jest wprost rewelacyjny , uwielbiam takie zawadiackie klimaty,  gdybym pięć lat temu zdecydowała się iść na reżyserię, być może dziś miałabym takie dzieło za sobą :) na razie pozostaję w sferze marzeń...

Leather Jacket/kurtka - Zara My boyfriend shirt / koszula - Wólczanka Pants/spodnie - Gstar Beanie/czapa - Mozcau Shoes/buty - Mango(New)





 
Photos: Natalia Kędzierska - Shutter Love



53 komentarze :

  1. Oh listopad pracowity i chyba się nie skończy :-) Świetny set :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. That is something that I would totally wear! You look amazing! x

    tuttifruttibyam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za miłe słowa, będę miała na uwadze mocniejszy akcent oczu:)) Bardzo podoba mi się Twoja kurteczka i czapka są najlepsze!

    Co powiesz na wzajemną obserwację :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi,

    Thanks for your comment :)
    I'm happy to follow each other.
    I'm following you at GFC & Bloglovin please follow me back on Facebook & bloglovin.

    Thanks and have a nice day,
    Bella B.
    www.justyled.co

    OdpowiedzUsuń
  5. So great post, love it !!

    http://therubberdoll.com/

    http://instagram.com/therubberdollbypepa#

    OdpowiedzUsuń
  6. Ive also published a post with my boyfriend's Shirt!
    I love boyfriend clothes!
    Many kisses
    This is my blog, enjoy it!! www.veenji.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Just followed you, your turn <3 I wish you a lot of success! xx

    My Blog: http://renetakanevska.blogspot.co.uk
    My Facebook Page: http://www.facebook.com/rkanevska

    OdpowiedzUsuń
  8. Cool!
    Would you like to follow each other via GFC? If you would, just follow me and leave a comment on my blog, so that I can follow you back :)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też czasem podkradam koszulę w kratę mojemu mężowi;) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post! xx Your blog's theme is really cool! and also your photos! :)

    visit my blog. :) Live my life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's very nice too me, that You like my blogs theme:)

      Usuń
  11. http://yourlifeinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny zestaw :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji ( oczywiście jeśli Ci się spodoba ) :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. dokładnie! "Cieszmy się z małych rzeczy" jakby zaśpiewała Sylwia Grzeszczak haha ;P Pudełko stylowe na maksa (nie wyrzucę) ^^ a co do Sephory... Widzę, że wiesz jak umilić sobie życie! Co ciekawego kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  14. You look absolutely stunning! :)
    Thank you dear, of course follow you now, pls follow back :)
    Love, Chiara of http://modemood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. swietnie! stylowo wygladasz . podoba mi sie .)

    OdpowiedzUsuń
  16. Awesome look! I really love the biker jacket and how you paired it with the plaid blouse! Love your style, maybe we can follow each other?! Following you now with Bloglovin :)

    OdpowiedzUsuń
  17. very nice beanie and the biker jacket is fabulous

    OdpowiedzUsuń
  18. masz inspirującego bloga! ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz świetnie <3 bardzo podoba mi się Twoja kurtka <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. mój chłopak wręcz cieszy się, gdy pożyczam sobie jego ubrania :)
    krata świetnie wygląda ze skórą.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz przepięknie, rewelacyjna stylizacja. :) Zapraszam także do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/2013/11/kolczyki-slubne-sutasz-white-butterfly.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję obrony :) stylizacją mnie się podoba, sama taką często mam na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietny zestaw! i gratulacje!!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za odwiedziny ;)

    Zapraszam ponownie, nowy post jest już na blogu, xx


    POLINEFASHION

    OdpowiedzUsuń
  25. Krata świetnie wygląda ze skórą :)

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. O matko dziękuję haha chyba najlepszy komplement,jaki slyszalam!:D
    oczywiscie obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulujemy obrony i tego ze poradziłaś sobie z trudnymi pytaniami !;) a co do ubioru to jest rewelacyjny pasuje do Ciebie :) pozdrawiamy i zapraszamy do nas :-*

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi dear, you have such a lovely blog! Maybe we can follow each other on GFC and on the other social networks?! Let me know, i’ll following u back with pleasure :) ♥

    My Blog ♥
    Instagram
    Youtube
    Facebook
    Twitter

    OdpowiedzUsuń
  29. Piosenka świetna i teledysk też. :) To niewiarygodnie, że podkradasz swojemu chłopakowi ciuchy i... wyglądasz w nich rewelacyjnie! Gratuluję obrony licencjatu. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. This is such a lovely post! I like the look so much, the clothes looks very comfy. Excited for your next post!


    I now follow you on GFC hope you can do the same. Maybe we can follow each other on other social networks also?! Let me know, i’ll follow you back with pleasure.


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog


    - Facebook
    - Bloglovin
    - Instagram @whatkennyhearts

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello,
    I am delighted that I've found your great blog totally by chance and decided to give it a go!you have a new follower right away! I think we're going to get along just fine! ;) I'd like to invite you to meet my space as well and I hope you'll have as much fun as I am having in yours!
    I wish you lots of success
    kisses
    Aida Camilo
    from
    http://cottoncandy-peaches@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi, i followed you back dear:)

    Just for info, if you want to shop on bornprettystore.com , just use the coupon ( INGGRIDMC10) for save your money:)

    miss-monaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. I have the same top as you! yay <3 great style

    If you decided to follow me on (gfc, bloglovin, chictopia or lookbook), leave a comment on my blog to lemme know and I'll return the favor :)

    Little Miss Olen.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna torebka! Pierwsze zdjęcie - miazga! A co do marzeń - spełniaj, a nie gdybaj! Naucz się sama jakiegoś programu, zaangażuj w to znajomych i zrób zajebisty teledysk, który namiesza w historii youtube'a! Tego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Twój komentarz jest jak pozytywny kopniak w tyłek;):)
      Dziękuje:D

      Usuń
  35. Hi there! This is 'sistercouture'. just letting you know i have changed the URL of my blog to stonefoxinterrupted.blogspot.com so follow me on bloglovin' there!

    OdpowiedzUsuń
  36. You have a wonderful blog.
    Would you like to follow each other on GFC, bloglovin? It would be great just let me know :)

    Kisses,
    Maria
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super Stylizacja :)
    http://kaschaundkascha.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  38. jeszcze raz dodałam do obserwowanych, teraz jest ok. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)