środa, 19 czerwca 2013

Neon Orange Bag and Black Satin Romper



Hej Wszystkim! Lato nam się rozkręciło porządnie! W sumie to i dobrze bo miałam dosyć codziennego uczucia jakbym dostała mokrą ścierką w twarz:P zdecydowanie wolę gdy nie ma tak wilgotnego powietrza. Podobno ma się ochłodzić na weekend (ehhh) dlatego szybko wrzucam fotki mojego ostatniego zestawu. Całość wygląda jak komplet, ponieważ oba itemy są z prawie identycznej tkaniny. Fajnie się to razem połączyło:) Ponieważ ciuchy są proste, zaszalałam z dodatkami, moja neo-pomarańczowa torebka MMJ idealnie nadaje się do letnich stylówek, naszyjnik cały czas zbiera komplementy choć kupiłam go sobie na urodziny w marcu, no a okulary juz znacie. Ostatnio wybrałam się na mały shopping, i zakupiłam nowe lenonki - cieniowane! Są obłędne i wkrótce się nimi pochwalę:D
 Miłego letniego ( cieplutkiego) wieczoru! Ja niestety spędzę go przed monitorem komputera pisząc pracę, w sobotę mam ostatni termin na oddanie. Kiss!










 I wears:
Top - best mountain (2011)
shorts - zara trf (2013)
necklage - zara (2013)
sunnies - zara (2012)
shoes - venezia (2009)
bag - Marc by Marc Jacobs "Tottaly turnlock percy" (2010)


23 komentarze :

  1. Super okulary *.* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz ślicznie! bardzo podoba mi się twoja torebka <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. it's cool retro...
    Love it dear somuch:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą piosenkę :))

    śliczna torebka, muszę się zaopatrzyć w jakąś o żywym kolorze. :)
    Pozdrawiam.
    http://iloveeverythingihave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest Świetna !!!:)
    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszym zdjęciu ten zestaw wygląda jak kombinezon :) Fajny letni secik;)
    BTW za 40 min zaczyna sie sale w zarze ;))))) online oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martuś:) nocny marek czyli ja siedzaca do rana przed kompem, przeczytałam email z zary i jak mialam nie skorzystać...

      Usuń
    2. Ja w końcu nic nie kupiłam, ale za to w Berschce wziełam małe co nieco ;)

      Usuń
  7. Loving the outfit :)

    Stop by sometime, xo Natalie
    lavagabonddame.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I like so much colorful bag like yours!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Win your favorite bikini!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne okulary, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)