poniedziałek, 25 lutego 2013

Sweet Nothing


                                         




                           

ps. outfit jeszcze za czasów , długiej grzywy czyli sprzed dwóch tygodni, kiedy miałam jeszcze nie obciętą grzywkę. żeby nie było że kogoś (kto śledzi blogi ten wie)skopiowałam, moje oczy nie widziały słońca już chyba wieki... :P
                                                                                  necklage -mango (2012)
                                                                                  sweat - adidas (2012)
                                                                                  lipstick - Mac (Marylin collection)

24 komentarze :

  1. Ten utwór jest nieziemski! Uwielbiam i mogłabym słuchać godzinami :) Bluza świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful sweater with the matching necklace.
    Pass on my follow me if you like, I'd like that.
    I'll leave my link http://annalisamasella.blogspot.it/
    You can also find me on Facebook, instagram, chicisimo, lookbook, bloglovin, Fashiolista.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zalatuje mi takim streetstylem z Londynu, bardzo mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cool sweater, honey! And I really like the bold lipstick.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluza , mega wygląda w duecie z łańcuchem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna bluza :) a Ty wyglądasz super <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. i love your sweater and necklace! you look stunning! xx

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  8. przez ta zime to czlowiek jak wampir - widzis slonce i ucieka :)))bo co to jest hehehe- a foty sa przepiekne <3 super ta szmina <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny ten naszyjnik :D bardzo pasuje do takiej bluzy, super wyglądasz :)
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie Ci w ciemnej szmince :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bluza! obserwujemy? :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful! Love the lip color on you!!

    XO

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki dziewczyny!!!! Bardzo mi miło!!! :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zadałaś pytanie na moim blogu - nagłówek robiłam ja, Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oryginalne zdjęcia : >
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia :D
    obserwujemy? :) jeśli tak to napisz, zrobię to samo :*

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)