niedziela, 6 stycznia 2013

New Year's eve outfit / Happy New Year 2013!

Kolejny rok za nami, blogowo nie pożegnałam go jakoś specjalnie, a wszystko przez to, że jeszcze nie dawno wogóle do mnie nie docierało że to JUŻ koniec roku! Że to już sylwester! Że trzeba ruszyć dupsko po szampana i zagrychę... jakoś się udało, zleciało błyskawicznie, byc może dlatego że moim zadaniem numer 1 było 'przetrzymanie' mojej córki do godziny ZERO (żeby nie zasnęła) bo bardzo chciała zobaczyć fajerwerki:) sylwestra spędziłam w domu, nie pamiętam kiedy było inaczej, no może jakieś 6 lat temu... :P ale było wzruszająco, rodzinnie i wesoło:) Mam nadzieję że Wy też bawiliście się dobrze!

prezentuję swoją stylizację, nie jest jakoś specjalnie wymuskana, ale w końcu ja dodałam:)Naszyjnik nawiązuje do trendu barokowego, bardzo modnego w tym sezonie, i bardzo lubianego przeze mnie:) Koszula kupiona w SH, jest  trochę w stylu hippie, nie mogę doczekać się jak założę ją latem do dżinsowych szortów! Dżinsy to nowy nabytek od Levis'a , podgapiony od 5 inch and up , a dokładnie model modern demi curve kolor lava coated, to moje drugie woskowane dżinsy - uwielbiam je! Do dopełnienia stylizacji dobrałam klasyczne czarne szpilki które powinna miec każda kobieta, moje są z Nine West i służą mi już prawie 5 lat!

Demi curve skinny jeans - Levi's / Shirt - SH / Necklage - Zara / Shoes - Nine west













12 komentarzy :

  1. Bardzo fajnie:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, duzo zdrowia, szczescia i samych kreatywnych stylizacji:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja tam powiedziałabym ze jest w kazdym calu dopracowana- piekna niebanalna koszula cudowny modny naszyjnik klasyczne czarne rurki i przepiekne szpilki wszytsko tworzy bardzo kobiecy zestawik wygodny ale i seksowny w sam raz na imperze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw ! spodnie są Mega no i genialna koszula <3 !


    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  4. perfect looks ! the simple is the best :) ...would You like to follow each other Dear ? just let me know :)


    xxx

    abangarang.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dobrze, że wystąpiłaś w spodniach bo przecież sylwester nie musi sie zawsze kojarzyć z sukienkami :) bardzo klasycznie i pięknie, szpilki są cudowne :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. I loooove Lady Gaga and your outfit is really cute :D.

    As a treat to yourself come join my $100 Asos Giveaway.
    http://www.101fashionstreet.com/2013/01/giveaway-100-asos-gift-voucher.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie choć spodnie i buty najbardziej przykuły moją uwage :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hi sweetie, love your style, how about following each other?

    www.anightinnyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I love how you are restyling the leather pants here and your later posts :) Thank you for stopping by. I am starting now.

    www.visceralmaze.blogspot.com

    Anu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)