poniedziałek, 1 października 2012

Hello October!

 Tak wyglądam 'w biegu' . Kiedy chcę czuć się komfortowo, wybieram marynarkę, która pasuje do wieeeelu rzeczy, jest bardzo wygodna oraz 'bezpieczna' .  Żeby nie było do końca nudno dobrałam do niej podarte jeansy, których dziury nie miały takie być ale powiększyły się z biegiem czasu (wyglądają jakbym przeszła na kolanach pielgrzymkę do Częstochowy), mam jeszcze takich drugą parę mniej hardcore'ową bo podszyłam sobie dziury od spodu kawałkiem dżinsowego materiału, więc nie rozeszły się do takich rozmiarów :P 

/

Me on 'the run'. When I want feel comfy, I choose classic jacket. To feel less boring I choose destructed denim jeans.
 with my best friend and photographer - Kate

center of Warsaw






 jeans / dżinsy / jacket / marynarka - gap tee / koszulka -betterfly booties / botki - DV by dolce vita bag / torebka -ochnik bracelets / bransoletki - DIY textile bag / tekstylna torba - mutsy





old town in Warsaw



5 komentarzy :

  1. mega zdjęcia ;) spodnie mi się strasznie podobają. te dziury równomierne na obu kolanach są super ;) u mnie nowy post, wpadnij :* KISS

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia coś za duże bo mi się nie mieszczą na ekranie! haha :) fajne spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fakt, masz trochę za duże zdjęcia i ciężko się je ogląda. uwielbiam, kiedy większość outfitu jest czarna<3.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. These are lovely photos of the city! Also love your outfit, the blazer is so classic and chic.

    www.thejoyoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. tak,tak, muszę dopracować wielkość zdjęć, do szerokości bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)