poniedziałek, 24 września 2012

New In September / Zara / Levi's / Marylin

Moje zakupy z całego miesiąca. 
Kurtka skórzana oraz sweter czekają na odbiór w Zarze, dlatego wklejam takie foty, cieniowane jeansy Levi'sa także w formie ' niezmaterializowanej' w swoich łapkach będę je mieć dopiero za 2 tygodnie bo lecą do mnie z usa. Kilka rajtuzowo-skarpetowo-legginsowych rzeczy z e-marylin, uwielbiam kupować rajstopy i skarpetki, zawsze kojarzą mi się z ciepłem i wygodą, legginsy typu 'wet' (mokre) w dwóch egzemplarzach matowe i lśniące, są bardzo cieniutkie dlatego do noszenia tylko i wyłącznie z jakąś tuniką - dlatego kolejny wybór padł na tunikowy sweter Zary - nie mam nic w tym kolorze - serio!
Kutka biker to inna historia, czekałam na nią prawie 1,5 miesiąca, a dokładniej na rozmiar XL. 
Czerwony żakier boucle to moja miłość od pierwszego wejrzenia! uwielbiam go i niebawem dodam z nim stylizację:)
Chciałam jeszcze na koniec podziękować wszystkim którzy tu zaglądają, bardzo mnie to cieszy że tak chętnie komentujecie posty, to dla mnie bardzo miłe! Wiem że nie piszę sama do siebie:P nie miałam ostatnio za dużo czasu na komentowanie Waszych blogów ale nadrobię to w tym tygodniu! 
jeśli podoba Wam się mój blog , i jeśli macie ochotę dodajcie go do swoich obserwowanych:)



Wool cardigan with metal cording from Zara / wełniany żakiet boucle z metalicznym sznureczkiem z Zary





Faded past black ombre Levi's jeans from Urban outfitters/ Cieniowane dżinsy Levi's z Urban outfitters


 Cable knit maxi sweater / maxi sweter - tunika from Zara


 Leather biker jacket with padded shoulders / Skórzana kurtka biker from Zara


Some accessories from E-marylin / Trochę akcesoriów z E-marylin
2 pair of warm socks for my moccasins, 2 pairs of ' wet' leggings /  2 pary ciepłych stopek do mokasynów, 2 pary ' mokrych ' legginsów
 and cozy tights with awesome pattern - sooo warm! / oraz ciepłe rajtuzki w fajny wzorek - sa bardzo cieplutkie!
 This smile describe everything!!! / ten uśmiech opisuje wszystko!!!


6 komentarzy :

  1. Spodnie i sweter - boskie. Leggi z Marylin uwiebiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne swetrzycho, ja wczoraj tez dorwalam w Zarze oversized sweater (inny niz Twoj) i uwielbiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie potrzebowałam czegoś co zakrywa nerki i tyłek:D:D:D Dzięki za odwiedziny:)

      Usuń
  3. Aaaaaaaa te levi'sy! wspaniałe:) szkoda, że w Polsce ich nie ma, nigdzie nie widziałam.to obecna kolekcja?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)